M&G Portugáliában

Friss topikok

  • mathiasr: Rég írtatok, mi újság? (2009.10.26. 09:00) "egy kis ízelítő" vagy portugál furcsaságok magyar szemmel by Melinda
  • mathiasr: @mathiasr: Na tessék én meg elírtam a Horthy-t. Elnézést mindenkitől akit ez megbotránkoztatott. (2009.10.02. 11:17) ebed, koktel
  • schuti.judit: "én főztem a pörköltet, de elfogyott mind." És milyen finom volt :) (2009.09.29. 09:10) hetvege
  • Orsóborsó :]: jól van. most kénytelen-kelletlen elárulom magam ezzel a válasszal, hogy eddig nem is olvastam, mi... (2009.09.26. 17:27) level, lakok

Linkblog

ebed, koktel

2009.09.30. 11:51 Tivald

ezt meg tegnap irtam:

 

Sziasztok!
 
nagy elmaradasban vagyok, meg sem probalom potolni, csak szemelvenyeket emelek ki.
 
penteken voltunk strandon, Estoriltol nem messze (ahol, mint a helyes megfejtesbol is latszik Horthy toltotte otolso eveit.), mire odaertem mar jo hideg volt a viz:).
 
szombaton a ceg 50. szuletesnapja alkalmabol rendezett ebeden voltunk, nagyon kellemes volt, az elejen koktelok/borok voltak, aztan meg terulj-terulj asztalkam. volt nagyon finom sonka, kulonfele halak, es rengeteg edesseg, helyi szokas szerint meglehetosen edesen (pl cukros tojassargaja kifozve)
(…egy oraval kesobb….)
 
Megkerdeztem a neniket/lanyokat, hogy hogy is van az az edesseg, es kb 20 perces angol kiseloadast kaptam, 4 eloadoval a Portugal tojasos edessegekrol. A lenyeg, hogy nagyonsokfele van, es nagyon edesek.
Aztan elmentunk a bankba a szemelyzetis kocsijan, azt hittuk, hogy cask azert, hogy penzt tudjunk kivenni, de megkaptuk a bankkartyat, meg a pinkodot, meg mindent, de ez meg hagyjan, mert a penz mar ott csucsult a szamlan, es tobbet is fizettek, mint ami jart, mert nem cask a harom hetit adtak, hanem az egesz havit. Olyan gavallerok voltak, hogy meg a kavet (kb 3 eur) sem voltak le J.
 
Visszaterve a hetvegere. Vasarnap volt egy kiallitas a ceg elmult otven everol, aztan meg koktelozas (nagyon finom gintonik es bor es sangria ismet), meg a hozzajuk tartozo lazacos, sonkas, stb falatkak, sutemenyek. Jo magyarok modjara (enyhen szolva ) nem utasitottuk vissza a vendegszeretet.  kiprobaltunk mindent, hogy tudjuk, hogy mibol erdemes repetazni. :)
 
A vasarnapi koktelparti elott es utan bevasarlokozpontokat ellenoriztunk (soppingoltunk).
Ugyanezt folytattuk tegnap is, mikor is sikerult venni nekem napszemuveget (dekatlonban), valamint vasalot (eleg olcso is volt, es amugy sincs meg)
 
Megyek meg elrendezem a dolgaimat.
Udv!
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://operenciantul.blog.hu/api/trackback/id/tr351417765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mathiasr 2009.10.01. 10:01:07

Írj a melóról is, azt úgy szoktam élvezni!
Horty utolsó éveiben amúgy még biztos kellemes volt a víz.. :)

mathiasr 2009.10.02. 11:17:57

@mathiasr:
Na tessék én meg elírtam a Horthy-t. Elnézést mindenkitől akit ez megbotránkoztatott.
süti beállítások módosítása